In februari van 2020 gingen we met Accell om de tafel om te bespreken wat we dit jaar voor de dealerdagen konden betekenen. Toen nog vanuit het oogpunt dat de lijn die vorig jaar is ingezet doorgetrokken zou worden naar dit jaar. Wat kort betekent: zo veel mogelijk dealers fysiek ontvangen in de Fietser in Ede om hen alles te vertellen over de nieuwe fietsen en ontwikkelingen. Met direct contact met zijn of haar accountmanager voor het plaatsen van orders. Maar een maand na de eerste gesprekken en creatieve ideeën, zag de wereld er ineens anders uit.
Maar Thinc ahead zou Thinc ahead niet zijn, als we niet samen met Accell een vernieuwend en duurzaam concept ontwikkelden en produceerden. Dealerdagen die ten allen tijden doorgang konden vinden, welke maatregelen er op dat moment ook gelden. Een show waar 1.500, 300 of 50 dealers aanwezig konden zijn, maar waarbij het delen van de merkverhalen overeind zou blijven!
“Het grootste Wielercafé van de Benelux”
Twee liveshows op zondag 11 en maandag 12 oktober in een Tour du Jour-setting, gezellig met elkaar in het café praten over fietsen, innovaties en highlights. Om dit alles aan de dealers te presenteren creëerden we een platform, gekoppeld aan het interne systeem van Accell. Dit werd de verzamelplek voor het Grootste Wielercafé van de Benelux om de livestream te bekijken, gebruik te maken van de live Q&A, polls, bonusmateriaal te bekijken en live te chatten met de accountmanagers.
Naast de conceptontwikkeling, platformontwikkeling en regie op de show, werd onze rol in het verloop van het traject groter. Dit heeft er uiteindelijk in geresulteerd dat wij alle merken hebben ondersteund om hun merkverhalen te vertellen aan de dealers. Hiervoor hebben wij passende en bijzondere content bedacht, uitgeschreven en de uitvoer gecoördineerd.
Wat onze rol exact is geweest voor alle merken, lees je in de projecten van KOGA, Batavus en Sparta.